luni, 29 noiembrie 2010

Prajitura cu unt de arahide si ciocolata alba

Eu sunt dintre acei oameni care nu inteleg fascinatia americanilor (si a oricui altcuiva, for that matter) pentru untul de arahide! I think it's disgusting! Dap, asta e adevarul, si nu mi-e frica sa il spun chiar daca o sa ma puneti la zid pentru asta :p (but please don't - U like me, don't you? Even if I hate peanut butter)


Asa... pe de alta parte, sotul meu cel drag adora untul de arahide! Asa se intampla ca avem mereu un borcan prin frigider. Asa ca acum cateva zile, am vazut reteta asta intr-o carte de bucate pe care nu am mai rasfoit-o demult, si m-am gandit ca daca lui Alex ii place peanut butter in starea lui naturala, o sa il adore intr-o prajitura,cu siguranta! Si am avut dreptate! Ba chiar si mai mult - in prajitura asta mi-a placut si mie! Cu o cupa de inghetata deasupra e de-a dreptul yummy! Pe cuvant de cercetas :p


Ingrediente: 100g unt de arahide, 100g unt, 150g faina, 1 lingurita praf de copt, 150g zahar (eu am pus jumate alb, jumate brun, pentru variatie), 1 ou, 1 lingurita esenta de vanilie si 100g ciocolata alba.

Bateti cu mixerul untul si untul de arahide, pana sunt cremoase...


Adaugati zaharul, bateti din nou pana e fluffy..


.. apoi adaugati si oul, vanilia, faina si praful de copt, si ciocolata alba.


Asta e tot! Puneti compozitia intr-o tava unsa cu unt, si bagati-o la cuptor, la foc mic, timp de 20 de minute

Are o consistenta sfaramicioasa, foarte frageda, gen biscuiti! Really nice, actually.
Noi am servit-o cu o cupa de inghetata de vanilie deasupra si un strop de sirop de artar :D


Even our lucky piggie liked it :D

7 comentarii:

da, nici eu nu inteleg de ce chestia aia ciudata ,numita peanut butter ar fi comestibila! I hate it too!
prajitura pare al naibii de buna!

nu-s mare fan unt de arahide, dar atunci cand e foarte frig afara parca merge un sandwich cu unt de arahide si piure de banane, tras in unt... Bomba de calorii... Buuuuun, dar tot nu reusesc sa mananc mai mult de jumatate... In schimb sotul meu mananca unt de arahide cu lingura. Copiilor le place pe paine de orez. Oricum, in unele retete de cookies si prajituri e bun :) Arata minunat

Delicioasa, tot asa mananca si sotul meu! Direct din borcan.. ma sperie :p
Ma bucur ca iti place :D

untul de arahide, care la americani e un staple food, la fel ca marmita la englezi, de exemplu, e clar un aquired taste pentru noi

in alta oridne de idei, am luat si eu zilele trecute un borcan care o sa se transforme in curand in niste peanut butter cookies, sa vedem de ce e in stare :)

Aquired taste e pentru durian sau rocamadour. Peanut butter e doar pentru umplut artere.

Dar.. prajitura a fost f buna :D.

tocmai am scos o din cuptor! :D
si al meu e lesinat dupa peanut butter, eu not at all. nu mai are sens sa spun ca facea balet pe langa cuptor, pana a fost gata prajitura, pe care eu am facut o in forma de muffins :D
verdictul expertului in peanut butter: delicioasa!!

@ Margot: ma bucur ca ti-a placut. Urmatoarea in program e peanut butter cheesecake :D

Trimiteți un comentariu