joi, 18 noiembrie 2010

Top 5 Foods I Would Never Eat

In general, incerc sa am mintea cat mai deschisa la lucruri noi, in general, si in ceea ce priveste mancarea. Ma ghidez dupa principiul "Nu spune ca nu-ti place pana nu incerci".. ba chiar recunosc ca sunt un pic enervata de oamenii care sunt total reticenti la nou...ii stiti - genul care merg (fortati de imprejurari) la un restaurant chinezesc si comanda pui Shanghai, pentru ca seamana cu un snitel... Tztz

Dar totusi, exista cateva chestii pe care nu ma vad mancandu-le... EVER. Probabil nici daca as fi platita. De fapt, mai mult ca sigur nici daca as fi platita...poate doar nr.5

Pozele nu sunt ale mele, le-am luat de pe net, si sunt undeva intre extrem de dezgustatoare si de-a dreptul deprimante -

5. Casu marzu este o specialitate sardiniana de branza, derivata din Pecorino, adusa intr-un stadiu de desompurere aproape totala prin contaminarea deliberata cu larve.



4. Oua fertilizate - considerate o delicatesa in Asia de Sud-Est, se zice ca au si proprietati afrodisiace (?) - se mananca fierte, si se pare ca merg bine langa o bere :(


3. Ochi de miel -  (ma rog, orice fel de ochi, actually) - se pare ca in Maroc e considerat the yummiest part din miel. Imi vine greu sa cred 

2. Carne de caine - need I say more? Imi vine sa plang cand ma gandesc! Adica stiu ca anyway, I'm evil pentru ca mananc carne (si chiar ma simt destul de vinovata cateodata), dar cumva e o distinctie clara in capul meu intre..porc sa zicem si caine, sau any kind of pet, for that matter. Sad, sad, sad...


1. Dar pe locul 1 trebuie sa fie obiceiul japonez, care de asemenea ajuta la potenta (numai barbatii sunt de vina pentru ororile astea, e clar) - de a manca broaste vii, mai ales inima care inca bate ofc. Live demonstration here:






Voi ce parere aveti? ce ati mai adauga la lista?

4 comentarii:

bleahhh..nici eu nu as manca asa ceva! probabil ca mai sunt si alte ciudatenii..sau vietati pe care unii le manaca.....sa le mance ei sanatosi..:)

100% de acord! Deh, nu stiu nici insecte prajite daca as manca, am eu o imagine de cosmar cu mii de gandaci de bucatarie vazuti acum multi ani...

OMG!! M-a socat filmuletul cu inimioara batand :((
Eu as mai adauga si pisici la lista ta si gandaci cum zice Elena..

Dap, e destul de traumatizant filmuletul! Oribil! De gandaci ce sa mai zic ca am mancat deja :p Sunt destul de ok...

Trimiteți un comentariu