vineri, 12 noiembrie 2010

The Secret Ingredient

Pentru toti cei care m-au intrebat unde se gasesc urechile de lemn si alte condimente si sosuri à la chinoise - acest site pare foarte bine aprovizionat, give it a try http://www.cinciarome.ro/cinciarome/legume,_mirodenii.html


Also, in alta ordine de idei, o ordine indiana de data asta, essential indian spices here.


Si in sfarsit, ingredientul principal - laughter (aici nu ma contrazice nimeni, nu?) - nu va ingrijorati, am o sugestie si pentru asta: http://icanhascheezburger.com/


Laugh away!

5 comentarii:

Adorabil pisoiasul <3
We always need a good laugh :)

Bon week-end et à bientôt.

multumesc ptr linkurile cu condimente.de cel indian chiar nu stiam si mi-as fi dorit ca cinciarome sa aiba o varietate mai mare de produse.

@ Najdi: Merci beaucoup!

@ Mi Tinita: e un inceput si asta.. Am auzit ca exita si un depozit undeva in Voluntari, cu ingrediente de genul asta, mai bine aprovizionat, se pare, decat magazinul din Dragonul Rosu. Inca nu l-am localizat, dar cand aflu mai multe va spun si voua.

Greu in provincie cu condimentele astea.Mie mi le mai aduc rudele din afara,dar deja mi-e cam rusine sa ma milogesc de ele.Cu orice altceva ma descurc,mai greu e cu uleiul de susan.Cel de la cinciarome e bun? Am vazut la un magazin bio,dar era o sticla minuscula si zicea ca nu se foloseste la gatit...

Trimiteți un comentariu