joi, 25 noiembrie 2010

Cupcakes cu Zucchini si Ananas

Ce se intampla cand sotul tau se duce sa vada un meci "cu baietii" seara, dupa ce a fost toata ziua la munca, si te lasa singura-singurica? Well, you rebel, of course!! Evil bastard must be taught a lesson! Am dreptate? So I thought - what better lesson than baking him some cupcakes? (Nu, nu otravite :p, pentru ca de fapt, ma bucur ca he's spending time with the boys :D  
Me = Supporting and loving wife! Really, I am!)

Si asta am si facut! M-am dus in vizita la Liana ( >:D<) and we baked! 'cuz it's bake or get baked, as a wise person once told me, not so long ago :D


Deci, in semn de protest, si cu Liana's full support and approval (and help), am facut cupcakes cu zucchini si ananas. It helped a lot actually :D Hubbie lives to eat another day :p Plus ca cine altfel decat happy cand gusta din minunatiile astea? Pufoase si aromate si minunate?


Sa va spun cum am facut...

Ingredientele: 250g faina, 150g zahar, 2 oua4 linguri de ulei, un zucchini mare, ras, o conserva de ananas, maruntit si scurs bine, 50g nuca de cocos, 1 lingurita bicarbonat de sodiu, 1 lingurita praf de copt, 1 lingurita scortisoara, 1/2 lingurita nucsoana, un praf de ghimbir macinat, 1 lingurita esenta de vanilie, un praf de sare.


Pentru glazura: 1 cutia crema de branza - nesarata! (gen Philadelphia), 75g unt, 200g zahar pudra, 1 lingurita esenta de vanilie.

The making of:
Amestecati faina, nuca de cocos, praful de copt, bicarbonatul, sarea, zaharul, cu ouale si uleiul.


Adaugati zucchini-ul ras, si ananasul, scurse bine. Amestecati bine, bine! 
Turnati compozitia in tava de cupcakes (daca nu aveti asa ceva, puteti sa o puneti intr-o tava normala).


Bagati cupcakes la cuptor pentru 15-20 minute, la foc mic. See how pretty?


Intre timp, faceti glazura: amestecati untul cu branza, zaharul si vanilia (va sfatiuesc sa faceti aceasta operatiune cu mixerul, nu cu telul, asa cum am facut eu si Liana - acum am febra musculara...)

Scoateti cupcakes-urile din cuptor si lasati-le sa se raceasca putin. Apoi intindeti glazura deasupra lor, si, daca sunteti artisti adevarati (ca noi :p), decorati-le cu cate un M&M colorat ;)

 
Asta a fost tot :D O experienta cathartica, intr-adevar! Si lui Alex i-au placut! And I've changed my mind, pana la sfarsit: He's not so bad, actually... He's the best :D


LATER EDIT: Mai exista un avantaj (MARE) al acestor cupcakes: trey're actually Twister cupcakes! See? Cum zicea Alexandra mai jos "Left foot green cupcake" :p  Cine vrea sa se joace?


4 comentarii:

aceste cupcakes pot fi omologate ca desert? :p (they weren't better than mine, were they???)

the cutest most colourful fluffy little things I've ever seen. like me! :P btw, in capul meu, inca le numesc twister muffins. look at them! te mai astept pe la mine ;)

Trimiteți un comentariu