luni, 15 noiembrie 2010

Dezmat indian

V-am tot povestit ca mancarea indiana este preferata mea. I-am acordat acest titlu, pentru ca e atat de aromata, fiecare fel e ca o simfonie de arome! Condimentele sunt esentiale in bucataria indiana - coriandru, chimen, garam masala, tumeric, scortisoara, cuisoare, si lista merge mai departe. Ma gandesc foarte seios la o vacanta in India unde sa nu fac altceva decat sa mananc :D
Asa ca Friday night was indian night - le-am invitat pe fete pe la noi, si the cooking frenzy began... A fost mai curand un dezmat indian, pentru ca am gatit ..hmm... 7 feluri + naan (naan este un fel de painica, asemanatoare unei lipii)


Meniul a fost asta:

Onion Bhaji - chiftelute de ceapa

Samosas - unul din cele mai populare aperitive indiene - un fel de pachetele umplute cu carne si legume condimentate


Sos Raita de castraveti


Chiken Saag - adica pui cu spanac si cardamon


Curry de peste


Dahl - adica o mancare vegetariana de linte cu condimente indiene


Orez cu sofran si chimen


Preferatele mele au fost bhaji si dahl-ul. Delicioase!


O sa revin cu retele detaliate... pana atunci feast your eyes :D

8 comentarii:

Arata demential toate. Astept cu mult interes sa vad cum le-ai pregatit, mai ales naan-urile. Eu nu m-am incumetat inca sa le fac acasa, desi sunt, la fel ca tine, innebunita dupa mancarea indiana.

wow, chiar ca dezmat :)). abia astept reteta pt chiftelutele de ceapa!

@ Gurmandino: sunt foarte usor de facut naan-urile! O sa vezi!

@ Zazuza: Onion bhaji coming up! Sunt minunate servite cu o raita :D

totul arata foarte bine!!! imi place tare mult blogul tau!!! nu stiu cum de nu te-am descoperit pana acuma!!!!

@ Vanilla: Multumesc! Blogul e destul de tinerel - abia a facut o luna saptamana trecuta, dar ma bucur ca voi, mai veterani in ale bloggertiului pe teme culinare il apreciati! Te mai asptept in vizita!

O saptamana placuta :D

Ca si participanta, marturisesc ca toate felurile de mancare se fac destul de repede si usor. Mai greu daca faci 8 deodata :D.

PS: nu uita te rog de contributia Shoricicai.

da, mai greu a fost sa le mancam. nu pt ca n-ar fi fost bune!! ci pt ca au fost muuuuuulte. next time.. dahl si bhaji, preferatele mele de asemenea :D

da,festin indian in toata regula,ma bucur ca ti-ai putut trata asa de fain prietenii.dahl fac si eu ,destul de des ,lintea nu lipseste niciodata din casa.sigur saptamina viitoare fac naan si bhaji,trebuie!

Trimiteți un comentariu