joi, 25 noiembrie 2010

Fasole cremoasa cu cimbru si cotlet de porc la gratar

Comfort Food - Part 1
Stiti felurile alea de mancare la care te intorci mereu, pe care le-ai facut de 100 de ori si nu te-au dezamagit niciodata? Care stii sigur ca o sa te binedispuna when you're feeling blue? Your all time favourites? La mine e lunga lista...


Anyway - featured confort food aseara: cotlet de porc la gratar si fasole cremoasa cu cimbru . Yumm!!


Partea cu grataru' nu v-o mai explic - am sarat si piperat carnea si pe gratar cu ea ;)
Fasolea e easy:  am calit in 2 linguri de ulei de masline 2 cepe verzi 2 catei de usturoi si frunzulitele de la cateva ramurele de cimbru pentru 4-5 minute, apoi am adaugat 2 conserve de fasole impreuna cu 100ml apa, si am lasat sa scada (5-6 minute).


Apoi am adaugat 100ml smantana, sare&piper am mai lasat 2 minute pe foc, si gata!
Also, dureaza fix 15 minute toata aventura, deci voi, cei grabiti, care "nu aveti timp de gatit" nu aveti nici o scuza sa nu incercati! Si credeti-ma, nu o sa va para rau :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu