joi, 11 noiembrie 2010

Saratele à la Mr. Pukey

Nu va speriati de titlu - Mr Pukey is a very sweet, globe-trotting, blue character, a dear friend of one of my dearest friends >:D< ...si ii dedic reteta asta lui pentru ca m-a ajutat cu atata zel in procesul de creatie al saratelelor. Ia uitati aici:


Mie una imi plac la nebunie saratetele. Cand eram mica, mergeam in vacante la bunica mea, la Tg Jiu, si intotdeauna ma intreba inainte sa vin, ce sa imi pregateasca bun...iar raspunsul meu era, invariabil "SARATELE" - what's not to like? Sunt crocante si delicioase si... sarate - d'oh!

 
Eu le-am facut din 500g faina, un pachet de unt, 200g telemea, 3 linguri de iaurt, un praf de bicarbonat de sodiu, sare, si lot&lots of love (I was making them for my oldest and dearest friends... si pentru tine Aga >:D<)

Am amestecat toate astea, pana am obtinut un aluat elastic, care s-a odihnit jumatate de ora la frigider, cat timp noi am baut un pahar de vin, si ne-am uitat la aceasta capodopera extraordinara de emisiune (Multumesc pe aceasta cale Prima TV, who made my day :D) - in care o fosta colega de liceu, devenita vedeta intre timp, gateste.

Dupa asta, all laughed out, am intins o foaie de aluat, am taiat-o in fasiute de 1 cm, pe care le-am uns cu ou si le-am presarat cu chimen...


si am bagat saratelele la cuptor, la foc mediu.... si da, recunosc, ne-am mai uitat odata - you can fight quality TV, can you?

 La sfarsit, am scos minunatiile din cuptor (dupa vreo 20 de minute) si le-am devorat pe toate (nu, nu singura! - m-a ajutat toata lumea, inclusiv Mr Pukey)




4 comentarii:

He did a great job indeed! Si nu te-ai astepta la el sa fie asa talentat nu? :p

Mr. Pukey este a far better chef than me !!! Respect :D

Garantez pentru saratele- au fost yummy-liceous! :P

VIN CU O INVITATIE LA UN JOCULET"STAFETA PRIETENIE" DACA VREI SA-L FACI ,TRECI PE LA MINE SI VEZI DESPRE CE-I VORBA:))

Trimiteți un comentariu