luni, 15 noiembrie 2010

Onion Bhaji - chiftelute indiene cu ceapa

Onion Bhaji sunt printre cele mai populare aperitive indiene, si de asemenea, preferatele mele. Sunt chiftelute de ceapa condimentate, crocante si aromate, care se servesc de obicei cu un sos pe baza de iaurt, numit Raita. trust me, they're addictive :D


The cast of characters: 3 cepe grasane, 1 ardei iute tocat, 1 lingurita de Garam Masala, 1/2 lingurita de chimen  si 1/2 lingurita de coriandru, zdrobite in mojar ( sau gata pisate, daca aveti), 1lingurita de tumeric, 1 lingura de zeama de lamaie, 100g faina (preferabil faina de naut, care se gaseste la Plafar, dar daca nu aveti puteti folosi faina de grau), 3 linguri apa rece, 1/2 lingurita praf de copt.

The making of: taiati cepele feliute subtiri, puneti-le intrun bol si adaugati celelate ingrediente.


Daca compozitia e prea uscata, mai adaugati un pic de apa.


Apoi bagati compozitia la frigider pentru jumatate de ora, cat sa se imprieteneasca aromele unele cu altele.
Prajiti-le in ulei incins, in transe mici. Eu le asez pe hartie absorbanta dupa ce le scot din tigaie (ma face sa cred ca sunt un pic mai light asa... desi am impresia ca ma insel singura :p)


Light sau nu, sunt absolut delicioase, si avand in vedere ca oricum ce e mai bun in viata oricum e ori ilegal, ori imoral, ori ingrasa, I say go for it!

4 comentarii:

mmm yummy crunchy spidery goodness :D good god they were good.

trebuie musai sa le incerc,prea imi ploua in gura cind tot ma uit la ele ici-colea!dar oare in cuptor nu or fi mai light?bine,si cu mai putina savoare,i know this...

Ba da, Alison, cred ca ar merge si la cuptor.. de fapt, asa intentionez si eu sa le fac data viitoare - oricum de facut le mai fac, prea imi plac mult!

cred si eu ca sunt addictive - la cum arata, deja mi le inchipui crontanind printre dinti :))

Trimiteți un comentariu