vineri, 19 noiembrie 2010

Supa crema de conopida

Sa va spun un secret... I love conopida! I really do! Pane, intr-un curry vegetarian, gratinata la cuptor - mmm, mai ales asa :D
Si supa de conopida - at the top of my list. Mai ales ca e usoara, ultra-rapida, fara prea multe calorii, se potrivreste perfect in planul meu de a nu ma mai indopa cu o tona de mancare seara :p Si practic se face singura!


Ingrediente: 3 catei de usturoi, 1 ceapa, o conopida mai micuta, 2 cuburi de supa de pui (sau 2L de supa de pui, pentru the not-so-lazy ones care isi fac in casa supa - bravo voua, btw!), 1 lingura de unt, 2 linguri de smantana, sare si piper.

Am rumenit cateva minute usturoiul si ceapa tocate marunt in unt, apoi am adaugat conopida si supa de pui, am acoperit si am lasat sa fiarba 20 de minute Cand m-am intors bucataria mirosea absolut minunat! The simple things are the best, nu-i asa?
Am pasat totul cu mixerul vertical, am potrivit de sare si piper, si am adaugat si smantana. Ar merge bine si cu crutoane, dar am zis sa keep it light si am presarat doar un pic de cimbru proaspat deasupra!


Gata - asta a fost tot! Simple, yummy, light comfort food :D

10 comentarii:

si a mai avut mult Gust de Conopidä ??
Eu incä fac mult cu Conopidä da incerc sä-i pästrez aroma de sulf.
Pun si eu Ceapä si Usturoi da nu le cälesc , le bag numai in Oalä.
In orice Caz , supä bunä....

Gourmand

Si-a pastrat aroma Gourmand! A fost minunata :D

deci da, si mie imi plac tacamurile de la Ikea ;)
Si supa crema de conopida... :)

Well Ikea rulz, ofc, dar lingura e de la Bamboo (care si el e foarte tare :p) Acum trebuie sa investesc in farfurii/tacamuri/servetele :p

La mine deja s-a intamplat asta! Traaaagic :p

ahahahahha :)) groaznic de tragiccc... eu acum ma duc la Carrefour, si deja stiu unde o sa ma indrept...intai vad de obiectiv si dupa aia tacamuri :))sper sa reusesc sa ma abtin cat de cat :)

hihii, am si io lingura din aia!

(stiu ca-s off topic, dar nu ma pot abtine cand e vorba de props :p)

Ghici de ce am luat eu conopida azi? Hehe. Cand vine vorba de props, sufar intens. De cand m-am mutat am luat doar minimul, ca deh, stam in garsoniera. Cand intru in magazine de decor, imi fac ochii ca girofarele. Si nu cumpar nimic, ca facem economie si oricum nu mai e loc de nimic. Daca vreti sa va imbolnaviti la poze de super profi si props de asemenea, intrati pe www.mytartelette.com . Eu raman cu ochii cat sarmaua.

Dar ma fac eu mare si o sa am o bucatarie enorma cu super lumina naturala si toate farfuriile si props-urile din lume. Ah, sfat: farfuriile colorate sunt f cute in casa dar majoritatea mancarurilor dau mai bine pe farfurii cat mai simple si mai albe. Eu astept sa-mi iau un set imaculat cand m-oi muta. Vise, taica, vise :))

@ Bianca: si eu sunt exact la fel ca tine :D in magazinele de decor! Doar ca in Ro nu sunt nici pe departe asa multe sau asa frumoase ca afara :(( Ma simt nedreptatita... Si, da, o bucatarie mare si mai ales luminoasa, e si visul meu! Asa luminoasa cat sa nu pot sa gatesc decat cu sunglasses on :p Fingers crossed :D

Or fi ele frumoase dar pana ma angajez tre' sa stau cuminte ca de, cica sunt lucruri mai bune de platit, de ex chira. Bah hum bug...dar ma razbun eu curand...

Trimiteți un comentariu