luni, 22 noiembrie 2010

Safari in Botswana

Nu o sa povestesc prea mult despre mancare in post-ul asta... dar pe de alta parte, va povestesc despre mancare in fiecare zi. Nu, in post-ul asta o sa va povestesc despre frumusete - frumusetea naturii in all it's glory! Mi se pare potrivit pentru a gloomy Monday, ca asta!


Parcul National Chobe este al treilea din Botswana ca marime, intinzandu-se pe 11,700km², si are una din cele mai mari populatii de elefanti din lume - cam 50 000 de elefanti azi. In sezonul uscat (aprilie-octombrie), familii intregi de elefanti vin impreuna sa bea apa din raul Chobe. Noi am fost destul de norocosi sa fim martori la momentul asta, si este absolut magic.


Dupa ce bei apa pe caldurile astea, parca si o baie de namol ar fi buna :D


Iar cei mici se plimba trompa-in -trompa cu mami - pentru ei lumea inca este un loc periculos...


Exista si lei si leoparzi in parc, dar la amiaza e prea cald ca sa te chinui sa vanezi; nu am vazut decat un leopard facandu-si siesta. Mmm.. the good life :D


Pe langa predatori, traiesc aici o multime de gazele de tot soiul, girafe, zebre si pasari.
Dintre gazele, cele mai des intalnite sunt impala - care, ni s-a spus noua, sunt McDonald's-ul leilor. Observati "M" de pe fund? :p


La ora asta din zi, toate ierbivorele sunt linistite - slabe sanse sa se trezeasca fugarite de un leu sau leopard flamand.. e prea cald, asa ca se pot relaxa cat de cat.


Nu am cuvinte sa va povestesc ce sentiment ai cand stai la 2-3m de toate frumusetile astea - e o alta lume. Una simpla si frumoasa, si magica! Nu pot decat sa va doresc si voua sa ajungeti acolo, si sa va minunati ca noi! Va doresc o saptamana minunata!







PS. in ton cu tema blogului, o sa va spun ca Alex, ca un barbar ce e, a mancat din vreo 3 feluri de gazele dupa aia, si a zis ca sunt delicioase, cam ca vita aia buna, buna. (Eu nu am luat parte la acest act abominabil) 


8 comentarii:

Voiam sa iti spun ca sunt super pozele, ca ma faci sa rascolesc si calatoriile ante-blog si ca pun si eu acum la blogroll.


Ia sa vedem, daca nu merge bag ca anonim si semnez.

Uite, a mers :D
Mersi, realitatea e de 1000 de ori mai frumoasa ca pozele, ma apuca nostalgia cand ma uit la ele.. :D

Ce frumos! Sper sa merg si eu intr-o buna zi in Africa. Dar gazele nu mananc nici daca ma bate cineva :)

OMG, I absolutely adoooooore it!!! De mult dorim sa mergem in safari, insa am tot asteptat sa creasca suficient copii pt a nu fugi, tipa, etc cand vad leul :)

Superbe foto <3

@ Delicioasa: Merita cu prisosinta, sa stii! Erau multe familii cu copii - cred ca peste 6 ani e ok... si trebuie sa fie absolut minunat pentru un copil sa desopere asa natura! Tot timpul te simti in siguranta, nu am avut nici o problema! O s apun cat de curand poze si din safari-ul din Africa de Sud, care a fost si mai impresionant

Foarte frumos! Desi am stat departe de Africa pana acuma,m-ai facut sa ma razgandesc si sa planuim un safari.Sa mai creasca putin fetitele...mi le si inchipui...mami,asa-i ca-mi cumperi un leu?

Fain!!!
Aici e viata, nu in junga oraselor din Romania :)

@ Sabina: da, e altfel de jungla.. ma rog.. de "savana" :D

Trimiteți un comentariu