vineri, 19 noiembrie 2010

Ciolan Bavarez Fiert in Bere

Acum, daca o fi sau nu bavarez - nu pot sa jur! Dar suna bine nu? Si cred ca e close to the real thing... si daca nu e, oricum a fost minunat - it's definitely going in my Hall of Fame :D Dupa ce am terminat de mancat am mai petrecut jumatate de ora aseara rozand osul - yes, it was THAT good (do not mock me, please)


Reteta asta cu singuranta nu se incadreaza in categoria "easy dinner". E un proces mai indelungat, dar in final it was all worth it. A avut parte de un tratament regesc ciolanul asta. Intai l-am fiert o ora cu boabe de piper si foi de dafin. Apoi l-am cardilat cu cutitul... si am pisat in morjar 3 catei de usturoi cu cimbru proaspat, chimen si sare...


...Si am frecat bine ciolanul cu pasta obtinuta. Apoi l-am asezat intr-o tava, impreuna cu o ceapa taiata in sferturi si 5-6 catei de usturoi nedecojiti, am aruncat acolo si cateva crengute de cimbru si rozmarin si am turnal vreo 300ml de bere peste...


L-am acoperit cu folie de aluminiu si l-am bagat la cuptor, la foc mic, pentru o ora. A mai ramas si un pic de bere pentru mine - rasplata pentru a job well done, nu? Go for it - you deserve it! :D


Dupa o ora, mai toata berea scazuse, asa ca ma mai turnat inca 300ml, l-am acoprit din nou, si l-am mai lasat 45 de minute in cuptor ca sa soak up all the yuminess.
La sfarsit arata asa ciolanul meu:


Like it's died and gone to heaven.. si eu impreuna cu el :D Era atat de fraged si aromat - nu am destule cuvinte sa va explic; trebuie sa incercati si sa vedeti cu ochii vostri!
L-am servit cu varza calita cu cimbru si galuste de paine... si inca niste bere ofc :D



Mahlzeit!

6 comentarii:

Apoi dupa asa tratamente SPA,
numai bun trebuie ca a fost.
Am sa incerc si eu.

Ce deliciu! stafeta prieteniei si premiile lunii noiembrie te asteapta la mine pe blog !

Ce tratament interesant, mai ales prefierberea si apoi coacerea in bere... Trebuie testata, asta-i foarte clar! Eu as fi facut o salata de varza murata langa bunatatea asta "porcoasa".

@ Elena: noi l-am mancat cu varza calita, dar sigur ca si o salata de varza acra ar fi mers bine :D Data viitoare!

Pentru ca si eu m-am inscris la concursul de pe gustos.ro, am luat "la pas marunt" toate blogurile inscrise pana in prezent (cele pe care nu le stiam) si asa am juns aici. Ca sa vezi ce potrivire, chiar doream ca pentru week-end-ul urmator sa gatesc varza cu ciolan afumat. Cu siguranta ciolanul va fi gatit in acest fel. Mi se pare excelent !!

Cristina

Trimiteți un comentariu